descriere Program Partener En Gros

1. Completarea formularului de aplicare aflat pe site

  1. Furnizarea datelor referitoare la antreprenoriat.
  2. Acceptarea Condițiilor Contractuale Generale.
  3. Acceptarea informării privind utilizarea datelor cu caracter personal.

2. Aplicarea Dvs. va fi analizată de colegul nostru

  1. Pot deveni Parteneri Instalatori ai Clean Energies acele firme, acei antreprenori care desfașoară activitate de instalare sisteme solare. În prezent Clean Energies nu încheie contracte direct cu utilizatorii finali și nu execută lucrări de instalare. Consumatorii casnici interesați vor fi îndrumați către Partenerii noștrii Instalatori.

3. Feedback la aplicare

  1. De fiecare dată un coleg al Clean Energies vă va furniza un feedback.

4. Autentificare în webshop-ul Clean Energies

  1. Partenerii noștrii En Gros validați vor avea acces la webshop. Aici sunt disponibile toate informațiile referitoare la produsele comercializate de Clean Energies.

5. Informații referitoare la produse

  1. Partenerul nostru poate vedea pe fișa produsului dacă produsul se află pe stoc sau nu.
  2. Partenerul nostru poate plasa comenzi chiar și pentru produse, care în acel moment nu se află pe stoc. Comenzile nu au o limită superioară. Procedăm astfel pentru ca Partenerul nostru să poată exprima deschis de ce are nevoie. Finalizarea comenzii va avea loc printr-o confruntare, de regulă prin telefon, cu reprezentantul Clean Energies. 
  3. IMPORTANT! Partenerii noștrii pot plasa comenzi și pentru produse care în acel moment nu se afla pe stoc. Acest mod de lucru nu prezintă nici un fel de obligații de plată pentru Partener. Produsele astfel comandate vor fi puse pe liste de așteptare, urmând ca Partenerul nostru să fie anunțat imediat dupa sosirea acestora în depozit. Reprezentantul Clean Energies va recontacta Partenerul, acesta poate decide dacă își menține comanda și trece la plata acesteia sau renunță la ea. În urma fiecarei comenzi lansate reprezentantul Clean Energies va lua legatura cu Dvs. pentru confruntarea de rigoare și finalizarea comenzii. Alte detalii referitor la comenzi veți putea citi mai jos.
  4. Produsele care nu se află pe stoc pot fi comandate, deoarece de fiecare dată reprezentantul Clean Energies va contacta Partenerul în vederea finalizării comenzii. În cazul în care un anumit produs nu se află pe stoc, colegul nostru poate propune un produs similar. Dacă Partenerul își menține poziția de a comanda produsul inițial, comanda aferentă va ramâne în sistem cu statusul “în suspensie”. Sistemul va sesiza dacă produsul respectiv a fost recepționat în depozit, comanda aferentă se va reactiva automat. Urmează ca colegul nostru să recontacteze clientul pentru confruntare. Chiar și în acest moment Partenerul poate decide să-și mențină comanda sau renunță la ea. În cazul menținerii comenzii se emite factură proformă. În cazul în care Partenerul renunță la comandă, o poate face făra nici o obligație financiară.

6. Constituirea coșului de cumpărături

  1. În webshop Partenerul nostru va vedea toate produsele comercializate de Clean Energies. Dintre acestea poate alege produsele de care are nevoie precizând și cantitățile necesare.
  2. În webshop nu veți regăsi cantitatea aflata pe stoc ci numai dacă produsul este disponibil sau nu.
  3. Un produs poate fi comandat chiar dacă nu este disponibil în acel moment. În acest caz comanda aferentă va trece automat în statusul “în suspensie”. În urma recepționării unui astfel de produs Partenerul nostru va fi anunțat despre faptul că produsul a devenit disponibil. Chiar și în acel moment Dvs. puteți decide dacă aveți nevoie în continuare de acel produs sau nu, daca vă mențineți comanda sau nu.

7. Alegerea modului de plată și livrare

  1. Partenerii noștrii au posibilitatea preluării produselor comandate direct din depozit. La solicitarea Partenerilor putem asigura și livrarea, ori prin curierat ori prin transportatori. În aceste cazuri costul transportului intră în sarcina Partenerului.

8. Plasarea comenzii

  1. În urma plasării comenzii vom trimite Partenerului nostru lista produselor comandate cu afișarea prețului atât în EUR cât și în RON. Este important de reținut ca această listă este numai cu caracter orientativ. În urma confruntării acestei liste se va proceda la finalizarea comenzii care va fi urmată de emiterea unei facturi proforme.

9.  Confruntarea cu reprezentantul Clean Energies

  1. În urma plasării comenzii Partenerul nostru va fi contactat de către colegul nostru, de regulă prin telefon, pentru confruntare și finalizarea comenzii. Pe parcursul confruntării va exista posibilitatea modificării comenzii.

10.  Finalizarea comenzii în urma confruntării telefonice

  1. În urma confruntării telefonice se va finaliza comanda, iar reprezentantul nostru va trimite Partenerului factura proformă aferentă.

11.  Achitarea contravalorii facturii proforme

  1. Partenerul nostru va avea 8 calendaristice zile la dispoziție pentru achitarea facturii proforme aferente comenzii. Este important de reținut ca în primele 4 zile lucrătoare produsele comandate sunt rezervate. În cazul în care contravaloarea produselor nu intră în contul nostru, produsele se reîntorc în stocul disponibil.

12. Livrare cu atașarea facturii și a documentației aferente dupa caz.